Agencja Marketingowa
Kompleksowa strona dla autoryzowanego serwisu Bosch z systemem rezerwacji online
Nowoczesna strona internetowa dla DAKRO - autoryzowanego serwisu Bosch Car Service w Lublinie. Profesjonalny serwis mechaniki, diagnostyki, elektryki i specjalistycznych usług dla pojazdów osobowych i dostawczych.
DAKRO, autoryzowany serwis Bosch z 32-letnim doświadczeniem i obsługą 9000+ aut rocznie, potrzebował nowoczesnej strony prezentującej pełen zakres usług (mechanika, diagnostyka, elektryka, serwis EV, przeglądy) z wygodnym systemem rezerwacji online. Kluczowe było pokazanie certyfikacji Bosch, doświadczenia zespołu 45+ ekspertów i transparentnego procesu obsługi klienta.
Stworzyliśmy profesjonalną stronę Next.js z intuicyjnym systemem rezerwacji wizyt w 3 krokach, szczegółowym przedstawieniem usług (11 kategorii serwisowych), galerią warsztatu z 22 zdjęciami, integracją z Google Maps i kalendarzem. Wdrożyliśmy sekcję zespołu z dedykowanymi doradcami, procesem pracy (5 kroków) i integracją z opiniami Google (841 recenzji). Zoptymalizowaliśmy Local SEO dla fraz "serwis samochodowy Lublin".
System rezerwacji online przyjmuje 120+ rezerwacji miesięcznie
841 opinii Google ze średnią 4.2★ zintegrowanych na stronie
Pozycja #1 w Google Maps dla "Bosch Car Service Lublin"
Wzrost ruchu organicznego o 180% w ciągu 6 miesięcy
Średni czas ładowania strony: 1.2s (Core Web Vitals: 100/100)
System rezerwacji online w 3 krokach z potwierdzeniem SMS/Email
Szczegółowa prezentacja 11 kategorii usług serwisowych
Galeria warsztatu (22 profesjonalne zdjęcia)
Sekcja "Jak to działa" - 5-stopniowy proces obsługi
Prezentacja doradców klienta z danymi kontaktowymi
Integracja z Google Calendar i powiadomienia o wizytach
Dynamiczna galeria z opiniami klientów (841 opinii)
Blog z aktualnościami motoryzacyjnymi
Sekcja partnerów (Bosch, ATE, ZF, Continental, itp.)
Responsywny design z optymalizacją mobile-first
Mapa dojazdu i godziny otwarcia
WhatsApp i Facebook Messenger integration
"Miałam przyjemność skorzystać dzisiaj z usług Dakro i zostałam niesamowicie pozytywnie zaskoczona. Do serwisu dojechałam 8 min przed zamknięciem, a mimo to Panowie zajęli się moim problemem za co jestem niesamowicie wdzięczna. Dodatkowo, Pan Jakub, który mnie obsługiwał, wykazał się niesamowitą klasą i uprzejmością."
Aleksandra Jarocka
Klient, Google Reviews
Skontaktuj się z nami i stwórzmy razem coś wyjątkowego